[Interview] New York Pizza introduceert 1-Click Ordering
- Online
- 27 okt 2016 @ 11:32
- Link
-
Wout Maas
redacteur MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 27 okt 2016 @ 11:32
- Wout Maas
Met één druk op de knop kan de pizzaliefhebber zijn favoriete order bij New York Pizza herhalen. Deze knop neemt allereerst een zeer prominente plaats in op de website. Social&Content Marketeer Alain Léons overweegt serieus om hier in de toekomst een Internet of Things-toepassing aan toe te voegen in de vorm van een ‘fysieke knop’ op koelkasten.
Vanuit welk inzicht heeft New York Pizza de 1-Click Ordering ontwikkeld?
‘90% van de klanten bestelt tegenwoordig online. 48% daarvan is een herhaling van een eerdere bestelling. Om het onze klanten nog makkelijker te maken hebben we 1-Click Ordering bedacht.’
Op welke manier wordt deze propositie gecommuniceerd via jullie marketingkanalen?
Wij hebben onder andere een pizzadoos, een volledige pagina van de folder en al onze social media-kanalen volledig gebruikt om deze tool tot een succes te maken. Ook krijgen klanten die voor het eerst met 1-Click Ordering bestellen tijdelijk 25 procent korting op hun bestelling. Zoals gezegd willen wij het bestelproces voor de klant nog sneller én eenvoudiger maken, dus we zetten al onze kanalen open!
Daarnaast ontwikkelt NYP in de toekomst wellicht een fysieke knop. Wat houdt dit precies in?
Wanneer deze online tool blijkt aan te slaan, sluiten wij niet uit dat wij een fysieke 1-Click Order button gaan ontwikkelen waarmee klanten met één druk op een fysieke knop hun favoriete order kunnen herhalen. Kortom, de functionaliteit zoals hij nu wordt aangeboden, maar dan op je ijskast!
-
Wout Maas
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] SearchGPT: de nieuwe zoekervaring die alles verandert...
- Kees van der Spek killt de smaak van Stëlz
- Google: Gemini Live spreekt nu vloeiend Nederlands
- Stiva ontwerpt alcoholtest voor influencers
- Waarom de huidige pay-or-okay-modellen in strijd zijn met de AVG
- Onderzoek Visa: 31% online shoppers slachtoffer fraude
Laatste Nieuws
- Onderzoek Visa: 31% online shoppers... 26-11-2024
- Waarom de huidige... 25-11-2024
- Onderzoek door Warc en TikTok:... 25-11-2024
- Google: Gemini Live spreekt nu... 21-11-2024
- Kees van der Spek killt de smaak van... 21-11-2024
- Stiva ontwerpt alcoholtest voor... 21-11-2024